Červen 2008

27.6.

27. června 2008 v 17:28 Jídelníčky aneb co jsem jedla
snídaně: cornflakes s mlékem, musli tyčinka, slané tyčinky
svačina: nic
oběd: frappé a tvarohový dort (lidičky ten byl taaaak dobrej: ) No byly jsme s holkama oslavit koneč školního roku v kavárně: )
svačina: (nemalá) salát s tuňákem (250g), salát s cizrnou (100g), jogurt (asi 120kcal)
večeře: zakysaný nápoj activia, plus asi nějaký alkohol (rozlučka s jednim kamaradem) a až se opiju tak určitě sežeru něco sladkýho:D
chjoooo

26.6... AKTUALIZOVÁNO!

26. června 2008 v 12:59 Jídelníčky aneb co jsem jedla

snídaně: 100g tvarohu s marmeládou, 50g cornflaků s mlékem, pár slanejch tyčinek
svačina: nic
oběd: activia nápoj, bíla activia (ehm...asi budu mít nejlepší zažívání na světě: )
svačina: nic
večeře: 4 knackebroty s lučinou (skutečnost: 3 knackebroty s lučinou, 100g eidamu (!!!!!!), frappé, jahodová dřeň)...achjo
hříchy: lízatko!, další slaný tyčinky
....teda nedoufám! to prostě bude muj konečnej jídelák a basta!!

Jídelák 25.6.

25. června 2008 v 18:40 Jídelníčky aneb co jsem jedla

snídaně: zapečené tousty s banánem a skořicí (2 kousky), activia kysaný nápoj
svačina: nic
oběd: 1 talíř bramborové polévky, 1,5 špízu s krůtím masem, půlka krajíce chleba (njn...oběd doma...)
(já byla po tom obědě táááákhle přejezená, takže jsem se zmohla jen na padnutí do postele a usnutí: )
svačina: nic
večeře: bíla activia, kousek maminčina štrůdlu
navíc: hrstka cornflaků

Skvělý plánovač!

24. června 2008 v 19:24 Hubnutí
Odkaz na stránku se skvělým plánovačem! Můžete si tam zadat, co budete přes den jít, a sestavit si vlastní jídelníček a ono vám to spočítá kalorie. Navíc si tam můžete vybrat i aktivitu, její dobu, a spočítá vám to váš výdej. Takto si můžete sestavit celý den a nakonec si to všechno přehledně v tabulce vytiskout. Doporučuju: )

Úterý 24.6.

24. června 2008 v 19:02 Jídelníčky aneb co jsem jedla
To vedro venku mám jednu velikou výhodu - nemám moc chuť na jídlo.
A další dobrá zpráva: váha mi ráno ukázala 72,8: ) juchůů
snídaně: milko - tvaroh, 1/2 kysaného nápoje activia, musli tyčinka
svačina: nic
oběd: (VELKÁ káva)
svačina: salát s kuřecím masem (malý)
večeře: broskev, 1/2 kysaného nápoje activia

Čokoládová galerie

23. června 2008 v 19:27 Moje Moje
jen bych dodala:

yummy!

A tohle mám nejraději:
pomerančová lindtkaaa
Geishu zbožňuju!

Jak mi to šlo v pondělí 23.6.

23. června 2008 v 18:58 Jídelníčky aneb co jsem jedla
Jsem na sebe hrdá, byla jsem v cukrárně a neujela jsem: ) dala jsem si jen ledovou kávu, takže se moc chválim! : )
snídaně: bílý jogurt, dvě malé musli tyčinky
svačina: nic
oběd: nic (nebyl čas)
svačina: ledová káva (bylo tam trošinku šlehačky a zmrzliny)
večeře: 4 meruňky, jeden sáček rýže
+ asi 20 min plavání
Vím, že to neni úplně vyvážená strava, ale přes den jsem ale neměla hlad a ted po večeři mám plný bříško a nemám na nic chuť: )

Neděle

22. června 2008 v 16:55 Jídelníčky aneb co jsem jedla
snídaně: lehký jogurt, pár kousků dom. perníku (chech...), káva
svačina: nic
oběd: nic (pořád jsem neměla chut)
svačina: salát a toustový chleba
večeře: lehký jogurt, trošinku bramborové polévky, horka čokoláda (chrmm,....)
aktivita: plavání 40 min
hříchy: pár gum. medvídku, asi pět buráků

(De)motivovaná...

22. června 2008 v 16:48 Moje Moje
Čary máry fuk a mám zpátky dvě kila! Ano, jsem na 73,8: ( A můžu si za to samozřejmně sama, ale na druhou stranu mě to nakoplo opět něco dělat. Co na tomzáleží...kilo se kilo tam a od té doby co hubnu, musím přiznat, že jsem svůj jídelníček o moc zlepšila a o to spíš jde. Nicméně řečičkama nic neshodim, ale shodla jsem se (sama se sebou: ) na těchto dvou věcech:
  • Složim zbraně - chce to klid a čas. Takže "snižuju" svůj cíl na číslo, které začíná šestkou, čili třeba 69,9999 kg.: )
  • Přiznávám se - nemám ráda cvičení. Zjistila jsem, že nemá cenu se nutit cvičit, protože se na to celej den netěšim, potom to vydržim stejně jen pár dní a jsem na sebe naštvaná. Ale jsou i jiné cesty. Třeba plavání. Vzhledem k tomu, že máme doma bazén a venku je vedro, je to dobrá věc, ne? :)
Mám chuť jsem dát opět ten krásnej motivační obrázek prasátka, ale jestli chcete, tak se podívejte o pár článků níž: )
Jinak, ozývam se po pár dnech...pořádala jsemv pátek party takže v sobotu jsem měla kocovinu a spala jsem. Až ted, v neděli, jsem se nějak probrala a začala neco dělat: )

Plánuju na čtvrtek 19.6.

18. června 2008 v 20:33 Jídelníčky dopředu

začínám opět počítat kalorie!

Maximum je 700kcal/den...zatím
takže zítra:
snídaně: 150g jahod a bílý jogurt - 153 kcal
svačina: 150g cornflakes - 157 kcal
oběd: activia - 132 kcal
svačina: light kola
večeře: tvaroh a jahody - 230 kcal
celkem: 672 kcal

Středa 18.6.

18. června 2008 v 19:25 Jídelníčky aneb co jsem jedla
ufff....jsem přejezená, právě jsem večeřela (jsem hold pako no...) Až na tu večeři se mi to celkem povedlo
snídaně: cornflakes s mlékem
svačina: malinkatej celozrnej chlebík s light pomazánkou a light eidamem
oběd: trocha zeleninového salátu (okurka, rajče, salát)
svačina: samotná pita a frappé
večeře: rýže 220g + 2 plátky eidamu + 4 plátky lískooříškové rolády
...jak na to tak koukám...tak se mi teda až tak nedařilo...tu pitu jsem si mohla odpostit...ale byla malá no....a ta roláda...no teda...
takže pokud se nepřestanu cpát, budu vypadat takhle!:

plánuju na středu 18.6.

17. června 2008 v 19:51 Jídelníčky dopředu
snídaně: cornflakes s mlékem
svačina: nějakej malej chlebík
oběd: salát
svačina: -
večeře: rýže se sýrem a zeleninou
povolené hříchy: pár haribo medvídků

Nejhorší situace

17. června 2008 v 17:38 Moje Moje
Asi jste si už všimli, že moc nedodržuju, co si dopředu naplánuju. Je to asi moje největší slabost. Většinou ale za to "nemůžu já": ) Tady vypisuju konkrétní situace a jak se chci řešit.
stává se:
  • Maminka doma uvaří/upeče něco strašlivě a děsivě dobrýho. Buď to sním proto, že tomu prostě nejde odolat a nebo je to první teplý jídlo, co vidím po pár dnech
Vezmu si jenom kousek (pokud to neni třeba salát nebo něco lehkýho). Pokud je to teplý jídlo, dám si ho v přiměřeném množství třeba místo oběda/večeře.
  • Mám HLAD a rychle shánim cokoliv k jídlu
Pokud neseženu nic ideálního (zelenina, ovoce,...) tak prostě NIC!
  • Celej den se mi daří dobře, ale příjdu hladová domu a nacpu do sebe nějakou blbost
(Tak tohle je to nejhorší. Stává se mi ti nejčastějc...člověka to pak štve, protože se celej den snažil a pak to takhle zkazí) Prostě si v klidu něco teplýho uvařim a než to uvařim, tak se ničeho ani nedotknu!
  • Někdo mi něco úžasnýho a voňavýho nabídne / někam mě pozve
Pokud mi někdo něco nabízí, většinou mi nedělá problém to odmítnout. Když mě pozvou, tak si prostě vyberu to nejvhodnější jídlo, příp. pouze kávu nebo čaj

Takže zde jsou má čtyři nová předsevzetí!

(schválně jak dlouho se mi podaří žádný neporušit:)

Jídelníček 17.6.

17. června 2008 v 17:25 Jídelníčky aneb co jsem jedla

snídaně: tvaroh a aloe vera, dva malinkaté krajíčky slunečnicového chleba a nějakou light pomazánkou, musli tyčinka (já si nemůžu pomoct ale ráno toho vždycky snim úplně nejvíc...)
svačina: 150g cornflakes
oběd: 0,5 light koly
svačina: trochu salátu a trochu zmrzliny
večeře: jogurt, dva krajíce chleba (jeden s marmeládou, jeden s light pomazánkou)
hříchy: pár piškotů, pár haribo medvídků

Plán na úterý...

16. června 2008 v 20:14 Jídelníčky dopředu
na zítra plánuju:
snídaně: tvaroh s aloe vera (120 kcal) a káva
svačina: cornflakes 150g (157 kcal)
oběd: lehká kola
svačina: káva
večeře: nějaké lehké teplé jídlo a zelenina
povoleno: pár haribo medvídků, zelený čaj

16.6.

16. června 2008 v 20:00 Jídelníčky aneb co jsem jedla
Dopoledne se mi moc nepovedlo, odpoledne už to bylo trošinku lepší. Stejně to ale opět nedopadlo tak, jak jsem chtěla. Ale měla jsem nějaký lítání po Praze a večer jsem zjistila, že rýže, na kterou jsem se celý den těšila tak trochu došla: )
Ráno jsem se odhodlala a stoupla jsem na váhu, nebylo to tak hrozný jak jsem čekala, jsem zpět na 73kg

snídaně: kousíček chleba s domácí marmeládou, višňová activia, +dva malé kousky Bounty (se stydim no)
svačina: nic
oběd: nic
svačina: kááááva v coffee heaven, tak moc dobrá jako moc byla drahá (...byla dobrá a drahá:)
večeře: plechovčička fazole+kukuřice v chilli omáčce, pár piškotů
+ pár haribo medvídků, salát (kterej jsem jeste nesnědla, ale udelala jsem ho a možná si kousek jestě dám, je to kukuřice, rajče, okurka, listovej salát, rýže)
výsledek: cca 800kcal

Jídelníček na zítra

10. června 2008 v 22:24 Jídelníčky aneb co jsem jedla
snídaně: 2 libanonské chleby, zelenina, káva
svačina: káva
oběd: zeleninový salát
svačina: káva
večeře: zelenina, káva
...mno, uvidíme: )

úterý 10.6.

10. června 2008 v 17:58 Jídelníčky aneb co jsem jedla
Voilá, dnešek
snídaně: 4 malé kousky jahodové bublaniny (fakt malý:)
svačina: nic
oběd: dva malililinkaté kousky slunečnicového chleba s pomázánkou a trochou papriky
svačina: kousek jahodového něčeho (jahody+piškot+smetana+jogurt)
večeře: 2ks libanonského chleba
+ hodina plavání

Jídelníček, pondělí - aktualizovaný

9. června 2008 v 16:49 Jídelníčky aneb co jsem jedla

takže dnešek:
snídaně: cornflakes s mlékem, jahody rozmixované s mlékem
svačina: nic
oběd: 150g cornflakes
svačina: nic
večeře: 3 knackebroty s lučinou, 12 jahod, pár piškotu a trochou smetany (ale jen maličko), kafe
navíc: malililinkatá kostička sýru feta, mattoni mojito,
pohyb: 30 min běh, 30 posilko

Neděle 8. června

8. června 2008 v 13:22 Jídelníčky aneb co jsem jedla
snídaně: bílý jogurt + nugátový jogurt (250 kcal), 7 opavia věnečků (aaarghh!)
svačina: nic
oběd: fazolky s krůtím masem, brambory, salát
svačina: nějakej jogurtík
večeře: jahody: )